-->

Instagram + Stalk = Instagram+

- Temmuz 15, 2017
Selamunaleyküm. Bugün siz stalkcıların işinize yarayacak bir uygulamadan bahsedeceğim. Evet uygulama tanıtımına başladım. Evet.

Uygulamanın adı Instagram Plus veya OGİnstagram. İkisi de aynı şey. Bu uygulamalar bildiğiniz standart Instagram uygulaması ile tıpatıp aynı. Geliştirici abiler bu Instagram uygulamasının üstüne birtakım özellikler ekleyip bunları paketleyip bize vermiş. Bizde haliyle kullanıyoruz tabi.



Peki, ne gibi özellikler var? Bunlar stalkta ne işimize yarayacak? Stalk yapmak günah mı? Bunların hepsine değineceğim. Hepsine derken zaten çok fazla şey yok ama işe yarar şeyler. Zaten daha fazla ne yapabilirsiniz ki? Resim uygulaması çok da şey yapmamak lazım.

·         Herhangi bir resmi veya videoyu indirebilirsiniz. Yani anasayfada gördüğünüz postları indirebiliyorsunuz.
·         Hikâye indirme. İstediğiniz kişinin hikâyesini indirebilirsiniz.
·         Instagram’ın neden getirmediğini anlamadığım olay. Takip göstergesi. Birinin profiline girdiğinizde eğer sizi takip ediyorsa altında bunu belirtiyor.
·         Ana sayfada gördüğünüz postları büyütebiliyorsunuz. Herhangi birisinin profiline girdiğinizde o kişinin profil fotoğrafını da büyütebiliyorsunuz.





Peki bunu nasıl yapıyoruz? Size vereceğim linkten .apk dosyasını indiriyorsunuz ve kuruyorsunuz. Baya basit. E hacı şimdi sen bize .apk dedin. Android dedin olmadı bu. İOS için de var ama onun için TUTU helper diye bir uygulama indirmeniz gerekiyor. Aslında helper değil bir market uygulaması. Google aracılığı ile TUTU helper’ı indiriyorsunuz. Uygulamaya girip Instagram+ yazıyorsunuz. İndiriyorsunuz. Elimde İOS cihaz olmadığı için tam bilmiyorum ama böyle olması gerek. Yanlışsa doğrusunu yorumlarda belirtiniz.

Bu .apk uzantılı dosyanın iki türü var. Yukarıda dediğim gibi Instagram+ ve OGInsta+ aralarındaki tek fark isim değil tabikide. Eğer Instagram+ yükleyecekseniz orijinal ınstagramı silmek zorundasınız çünkü imzaları aynı. Ayrıca aynı ikona sahip olduğu için gözünüz rahatsız olmuyor. OGInsta kullanırsanız orijinal Instagram’ı silmek zorunda değilsiniz fakat OGInsta varken de orijinale gerek yok. Yani Instagram+ daha mantıklı. Bence onu yükleyin. Çok saçma bi paragraf oldu. Neyse anladınız siz.

Ben uzun zamandır bu modlu ınstagramı kullanıyorum. Açıkcası şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım. Bana ekstra bir rahatlık da sağlamadı. Zaten Instagram’ı resmi atmak haricinde kullanmıyorum. Neden yüklediğimi de bilmiyorum ama güzel uygulama. Eğer çok kullanıyorsanız ve çok stalk yapıyorsanız kullanabileceğiniz bir uygulama.

Instagramdan beni takip edebileceğiniz link ise burada :d uygulama için gerekli değil ama olsundu.

Siz daha önce böyle bir uygulama olduğunu biliyor muydunuz? Biliyorsanız kullanıyor muydunuz? Bilmiyorsanız kullanacak mısınız? Ooo işte şimdi stalk yapılır mı dediniz? Yorumlarda belirtirseniz sevindirik olurum.


Uygulamayı indirebileceğiniz sitenin linki:

Ben ondan anlamam diyenler için direkt indirme linki (ınstagram+):


EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->